Jak zorganizować wesele na wolnym powietrzu?

Wesele na wolnym powietrzu to marzenie niejednej panny młodej, która chce zapamiętać ten dzień jako wyjątkowy. Coraz popularniejsze stają się imprezy w stylu boho, czy rustykalnym, a właśnie te idealnie nadają się do zrobienia w plenerze.

Gdzie zorganizować wesele w plenerze?

To pytanie jest kluczowe, czy chcesz zorganizować wesele w wynajętym ogrodzie, przy jakiejś sali weselnej czy może na polanie, łące w pobliżu waszych domów? To tak na prawdę definiuje różnicę w kosztach organizacji wesela. Jednak warto spojrzeć też na plusy, wynajmując ogród przy sali weselnej nie musimy martwić się takimi rzeczami jak stoły, krzesła, zastawa, czy catering co w ogólnym wyliczeniu może sprawić, że wyjdzie taniej – chociaż wcale nie musi tak być.

Jak zorganizować wesele na wolnym powietrzu?

Pierwsza i najważniejsza rzecz to namiot imprezowy. Jeśli organizujemy wesele z dala od domu lub sali musimy pomyśleć o takich rzeczach jak wynajęcie toalety, agregaty dostarczające prąd, krzesła, stoły i catering. Jeśli organizujemy wesele na wolnym powietrzu warto też pomyśleć o klimatyzacji i parasolach grzewczych.  

Zaplanujcie co chcecie aby było, fajnym rozwiązaniem jest szafeczka, gdzie goście będą mogli zostawić eleganckie buty na rzecz tych wygodnych (dajcie o tym znać w zaproszeniach, tematyczne stoły minibar – jeśli pogoda dopisze (a koniecznie sprawdzajcie ją regularnie), to wszystko może stać na zewnątrz dzięki czemu w namiocie pozostanie więcej miejsca do tańca. Pamiętajcie też o drogowskazach, dzięki którym wasi goście się nie zgubią.

Zdjęcia użyte w  tym poście pochodzą z pinterest.com

Na jakie dodatki postawić organizując wesele w plenerze?

Główną dekoracją wesela w plenerze jest oczywiście natura i osobiście resztę dekoracji utrzymałabym podobnym klimacie, na stołach lniane bieżniki i polne kwiaty, dookoła krzewy i dużo drewnianych elementów. Do tego lampiony, które nadadzą wyjątkowego klimatu waszej imprezie. 

Przygotujcie dla gości kosz kryzysowy z rajstopami, nitką i igłą, chusteczkami, tamponami, podpaskami – podstawowymi rzeczami, które mogą się przydać, i drugi kosz pełen cieplutkich kocy, nawet latem wieczory potrafią być chłodne. Fajnie jeśli poza tradycyjną zabawą taneczną zapewnicie gościom np Twister’a lub inne gry.

About the author

Monika

View all posts

5 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *