Jak zorganizować wesele na wolnym powietrzu?

Wesele na wolnym powietrzu to marzenie niejednej panny młodej, która chce zapamiętać ten dzień jako wyjątkowy. Coraz popularniejsze stają się imprezy w stylu boho, czy rustykalnym, a właśnie te idealnie nadają się do zrobienia w plenerze.

Gdzie zorganizować wesele w plenerze?

To pytanie jest kluczowe, czy chcesz zorganizować wesele w wynajętym ogrodzie, przy jakiejś sali weselnej czy może na polanie, łące w pobliżu waszych domów? To tak na prawdę definiuje różnicę w kosztach organizacji wesela. Jednak warto spojrzeć też na plusy, wynajmując ogród przy sali weselnej nie musimy martwić się takimi rzeczami jak stoły, krzesła, zastawa, czy catering co w ogólnym wyliczeniu może sprawić, że wyjdzie taniej - chociaż wcale nie musi tak być.

Jak zorganizować wesele na wolnym powietrzu?

Pierwsza i najważniejsza rzecz to namiot imprezowy. Jeśli organizujemy wesele z dala od domu lub sali musimy pomyśleć o takich rzeczach jak wynajęcie toalety, agregaty dostarczające prąd, krzesła, stoły i catering. Jeśli organizujemy wesele na wolnym powietrzu warto też pomyśleć o klimatyzacji i parasolach grzewczych.  
Zaplanujcie co chcecie aby było, fajnym rozwiązaniem jest szafeczka, gdzie goście będą mogli zostawić eleganckie buty na rzecz tych wygodnych (dajcie o tym znać w zaproszeniach, tematyczne stoły minibar - jeśli pogoda dopisze (a koniecznie sprawdzajcie ją regularnie), to wszystko może stać na zewnątrz dzięki czemu w namiocie pozostanie więcej miejsca do tańca. Pamiętajcie też o drogowskazach, dzięki którym wasi goście się nie zgubią.
Zdjęcia użyte w  tym poście pochodzą z pinterest.com

Na jakie dodatki postawić organizując wesele w plenerze?

Główną dekoracją wesela w plenerze jest oczywiście natura i osobiście resztę dekoracji utrzymałabym podobnym klimacie, na stołach lniane bieżniki i polne kwiaty, dookoła krzewy i dużo drewnianych elementów. Do tego lampiony, które nadadzą wyjątkowego klimatu waszej imprezie. 
Przygotujcie dla gości kosz kryzysowy z rajstopami, nitką i igłą, chusteczkami, tamponami, podpaskami - podstawowymi rzeczami, które mogą się przydać, i drugi kosz pełen cieplutkich kocy, nawet latem wieczory potrafią być chłodne. Fajnie jeśli poza tradycyjną zabawą taneczną zapewnicie gościom np Twister'a lub inne gry.

3 komentarze: